DUYURULAR
  • 01 Mart 2023

    Mart Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Mart 2023 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 25 Ağustos 2022

    Eylül Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Eylül 2022 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 1 Ocak 2022

    Ocak Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Ocak 2022 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 1 Aralık 2021

    Bursluluk Başvurularımız Başladı!

    15-16 Ocak tarihlerinde okul bursluluk, 8-9 ocak tarihlerinde kurs bursluluk sınavlarımız bulunmaktadır. Bursluluk sayfamızdaki ilgili formları doldurarak başvurunuzu yapabilirsiniz. Bursluluk başvuruları için tıklayınız.

  • 1 Aralık 2021

    Aralık Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Aralık 2021 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 01 Kasım 2021

    Kasım Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Kasım 2021 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 01 Ekim 2021

    Ekim Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Ekim 2021 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

  • 01 Eylül 2021

    Eylül Ayı Yemek Listemiz Yayınlandı!

    Yemek listelerimiz aylık olarak hazırlanır, velilerimiz ve öğrencilerimizle düzenli olarak paylaşılır. Eylül 2021 yemek listemizi buradan inceleyebilirsiniz.

DOĞRU STATÜ

DOĞRU STATÜ EĞİTİM KURUMLARI
YABANCI DİL EĞİTİMİ
BAŞARIYA GİDEN YOLU KENDİMİZ ÇİZİYORUZ!

Öğrencilerimizi sınırların önemini yitirdiği, iletişimin her zamankinden daha fazla önem kazandığı ve kazanacağı bir dünyaya hazırlıyoruz. "Çok yönlü bireyler yetiştirme" hedefimizde en büyük aracımız "dili" yabancı olmaktan çıkarmak için geleneksel dil eğitimden ayrılan, uygulamaya dayalı, öğrenme, pekiştirme, projelerle ve sosyal etkinliklerle destekleme üzerine kurulu dil eğitimi anlayışıyla müfredatımızı hazırlıyoruz. Öğrencilerimizin yeni dünya düzeninde katılımcı bireyler olarak varlık göstermeleri, kendilerini ifade edecek yeterlilikte olmaları için onları her yönden geliştirmek en büyük hedefimiz.

ENGLISH
EVERYWHERE

HER YERDE İNGİLİZCE

ENGLISH
EVERY TIME

HER ZAMAN İNGİLİZCE

ENGLISH
FOR EVERYTHING

HER ŞEYDE İNGİLİZCE

  • ANAOKULYABANCI DİL EĞİTİMİ
  • İLKOKULYABANCI DİL EĞİTİMİ
  • ORTAOKULYABANCI DİL EĞİTİMİ
  • LİSEYABANCI DİL EĞİTİMİ

DOĞRU STATÜ EĞİTİM KURUMLARI
ANAOKUL YABANCI DİL EĞİTİMİ


Doğru Statü Okulları’nda dil eğitimi yaratıcı oyunlarla dünyayı keşfederken, birden fazla zekayı kucaklayan, tüm çocuk yaklaşımını benimseyerek çocukların hayal güçlerini yakalayan ve önemli değerleri öğreten, müfredatlar arası ilgi çekici akıllı konularla, çoklu zekayı geliştirirken, eğlenceli hareketli şarkılarla ve el sanatları ile dil öğrenmeyi teşvik eder. Ayrıca çocukların, bilişsel, duygusal, fiziksel, sosyal ve dil gelişimini destekler.

Videolar, karakterler ve hikayelerle yabancı bir dilde gerçek dünyaya hayat verem dil programı ile hem çocukların farkındalıklarını hem de yabancı bir dilde yeterliliklerini arttırmayı amaçlar.

Sadece basılı kaynaklarla değil ayrıca da çağın gereksinimlerine uygun dijital kaynaklarla çocukların bilişssel zekasınu geliştirmeyi amaçlarken, teknolojik yetkinlerini de arttırarak dil becerilerin temellerini atarak okul yaşamlarındaki tamamlayıcı eğitimle erken yaşlarda birden fazla yabancı dilde yetkinliklerini arttırarak profesyonel hayatta kendilerini gerçekleştirmelerinin yolunu açar.

DOĞRU STATÜ EĞİTİM KURUMLARI
İLKOKUL ANA DERS YABANCI DİL EĞİTİMİ

Doğru Statü Okulları’nda ilkokul dil eğitimi eleştirel düşünme gibi alanlarda 21. yüzyıl becerilerinin gelişimini desteklemek için sınıfı 'gerçek dünya' ile ilişkilendirir ve iletişim ve işbirliği yoluyla fikirlerin paylaşımını teşvik eder. Etkileşimli öğrenme yoluyla okuma ve yazma, konuşma ve dinleme becerilerinin geliştirilmesine güçlü bir şekilde odaklanan kapsamlı sınav ve okuryazarlık desteği sunar.

Çocukların doğal meraklarından yararlanmak ve onları kendi öğrenmelerine daha fazla dahil etmek için sorgulamaya dayalı bir yaklaşım kullanır. Bu onları kendi sorularını sormaya ve kendi cevaplarını bulmaya ikna eder.

Öğrencilerin aile, okul ve müzik gibi bildikleri ve sevdikleri konular hakkında düşünmelerini sağlarken gerekli beceri ve dil ile donatarak düşünmeye sevk ederken, kendi deneyimlerini ve fikirlerini belirli bir konuya uygulamaya teşvik eder ve dil pratiği şarkılar, hikayeler ve oyunlar aracılığıyla sağlanır. Dil öğrenmek için esnek, taze ve eğlenceli bir yol sağlar ve öğrenciler için sınav başarısı sağlar.

Kapsamlı entegre basılı ve dijital kaynaklar paketi, tüm öğretim durumlarına uyarlanabilen heyecan verici yeni kaynaklar ve etkinliklerle geleneksel öğrenme yöntemlerinin ötesine geçerek herhangi bir öğretim durumuna, sınıf boyutuna veya yeteneğine uyum sağlamaları için kapsamlı içerik sağlar.

İLKOKUL YABANCI DİL EĞİTİMİ
OKUMA, YAZMA, KONUŞMA VE DİNLEME

Doğru Statü Okulları’nda yabancı bir dilde okuma, yazma, konuşma ve dinleme eğitimi öğrencilerin ihtiyaç duydukları pratik becerileri kazanmalarına yardımcı olur, kaydettikleri ilerlemeyi gösterir ve onların özerk öğrenenler olmalarına yardımcı olur.

Öğrencilerin her konuya daha fazla dahil olmalarını sağlarken. eğlenceli bilgiler, resimli kelimeler ile dil becerilerini ilköğretim öğrencileri için eğlenceli hale getirir. Okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerilerinin gelişimi devamlı izlenirken düşün, üret ve paylaş bağlamlarıyla 21. yüzyıl becerilerini geliştiren: iletişim, işbirliği, eleştirel düşünme ve yaratıcılıklarını başka bir dilde de geliştirmelerini sağlar ve bir görüş yazma veya belirtme gibi temel yeteneklerinin gelişimi için ihtiyaç duydukları pratik becerilere odaklanır.

Öğrenciler kaydettikleri ilerlemeyi görebildiklerinden, öğrendiklerinden daha fazlasını elde ederler. Bu nedenle, ulaşılabilir okuma ve yazma hedefleri ile öğrencilei teşvik edilerek katılımları sağlanırken bağımsız öğrenme özendirilerek özerklikleri ve yeterlilikleri arttırılır.

DOĞRU STATÜ EĞİTİM KURUMLARI
ORTAOKUL ANA DERS YABANCI DİL EĞİTİMİ

Doğru Statü Okulları’nda ortaokul dil eğitimi her öğrencinin kendisine uygun seviyede pratik yaparak başarıya ulaşmasını hedefler.

Video, gramer animasyonları, şarkılar, bulmacalar ve oyunlarla öğrenme eğlenceli hale getirilerek, dinamik aktiviteler ile öğrencilerin dikkatini çeker. Görseller ile zenginleştirilmiş ders materyalleri öğrencilerin dikkatini çeker ve zengin içerik ve etkinlikler öğrencilerin motive olmasını sağlar. Video klipler, gerçek dünya İngilizcesini sınıfa getirir ve öğrencilere konuşma ve telaffuz için modeller sağlar. Çevrimiçi alıştırmalarda ayrıca daha önce hiç görülmemiş videolarla medya açısından zengin içerik sunar. Dilbilgisi animasyonları, kuralları ve yapıları daha akılda kalıcı hale getirir ve bulmacalar ve oyunlar dili pekiştirmek için eğlenceli bir yol sunar.

Öğrencilere diğer becerileri de geliştirmek için sistematik yollar sunar. Her derste, her aktivite, gereken bilgi ve becerileri kademeli olarak geliştirir. Üretken beceriler için, yazma kılavuzları ve örnek diyaloglar, öğrencileri adım adım kendi diyaloglarını veya yazılı metinlerini üretmeye yönlendirir. Ayrıca öğrencilerin güvenini artırmak için konuşma fırsatı sunarak onları dili kullanmaya teşvik eder. Son olarak, Anahtar Sözcükler, Dil Noktaları ve Çalışma Stratejileri gibi sayfadaki özellikler, daha fazla öğrenci desteği sunar ve bağımsız öğrenmeyi teşvik eder.

Kullanılan materyaller karma yetenek sınıflarında öğrenciler için en uygun etkinliğin kullanılmasına olanak sağlarken daha hızlı öğrenmelerini motive eder. Öğrencilerin kendileri için doğru seviyede pratik yapabilmeleri için etkinlikler derecelendirilir. Kolayca farklılaştırılmış öğrenme yolları oluşturularak çalışma sayfaları ve testler de derecelendirilir.

Dil öğrenmek için esnek, taze ve eğlenceli bir yol sağlar ve öğrenciler için sınav başarısı sağlar.

ORTAOKUL YABANCI DİL EĞİTİMİ
OKUMA, YAZMA, KONUŞMA VE DİNLEME

Doğru Statü Okulları’nda yabancı bir dilde okuma, yazma, konuşma ve dinleme eğitimi öğrencilerin ihtiyaç duydukları pratik becerileri kazanmalarına yardımcı olur, kaydettikleri ilerlemeyi gösterir ve onların özerk öğrenenler olmalarına yardımcı olur.

Öğrencilerin her konuya daha fazla dahil olmalarını sağlarken. eğlenceli bilgiler, resimli kelimeler ile dil becerilerini ilköğretim öğrencileri için eğlenceli hale getirir. Okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerilerinin gelişimi devamlı izlenirken düşün, üret ve paylaş bağlamlarıyla 21. yüzyıl becerilerini geliştiren: iletişim, işbirliği, eleştirel düşünme ve yaratıcılıklarını başka bir dilde de geliştirmelerini sağlar ve bir görüş yazma veya belirtme gibi temel yeteneklerinin gelişimi için ihtiyaç duydukları pratik becerilere odaklanır.

Öğrenciler kaydettikleri ilerlemeyi görebildiklerinden, öğrendiklerinden daha fazlasını elde ederler. Bu nedenle, ulaşılabilir okuma ve yazma hedefleri ile öğrencilei teşvik edilerek katılımları sağlanırken bağımsız öğrenme özendirilerek özerklikleri ve yeterlilikleri arttırılır.

DOĞRU STATÜ EĞİTİM KURUMLARI
LİSE ANA DERS YABANCI DİL EĞİTİMİ

Doğru Statü Okulları’nda Lise dil eğitimi öğrencilerin güvenle konuşmaları için gerekli dili, motivasyonu ve fırsatı sağlayan dersler ve etkinlikler içerir. Öğrenciler, dil Bilgisi, kelime Bilgisi, telaffuz ve beceri Geliştirme dengesiyle iletişim kurmak için güven oluştururlar.

Öğrencilerin ihtiyaçlarına ve sahip olduğu zamana ve kaynaklara göre kullanabileceği çeşitli materyaller sunar. Çevrimiçi uygulamalı öğrenci kitabı, öğrencilerin dil becerilerini geliştirmelerine, kaçırdıkları dersleri yakalamalarına ve velilerin çevrimiçi uygulama ile öğrencilerinin gelişimlerini izlemelerine olanak tanır.

Videolar, dinlemeler, dil bilgisi alıştırmaları, hikaye kitapları, okuma, yazma, konuşma ve dinleme dersleri öğrencilere uygun dersler ve ihtiyaçları olan her şeyi verir. İlgi çekici dersler 21. yüzyıl becerilerini geliştiren: iletişim, işbirliği, eleştirel düşünme ve yaratıcılıklarını başka bir dilde de geliştirmelerini sağlar.

Dil öğrenmek için esnek, taze ve eğlenceli bir yol sağlar ve öğrenciler için sınav başarısı sağlar.

LİSE YABANCI DİL EĞİTİMİ
OKUMA, YAZMA, KONUŞMA VE DİNLEME

Doğru Statü Okulları’nda yabancı bir dilde okuma, yazma, konuşma ve dinleme eğitimi önemli akademik kelime dağarcığı alırken akademik bağlamlarda etkili bir şekilde iletişim kurmaya hazırlar. Akademik içerik alanlarından metinler ve görevler, akademik çalışma ile ilgili açık beceri eğitimi ve akademik kelime listesinden hedeflenen kelimeler içerir.

Akademik bağlamda İngilizce iletişim kurmak için ihtiyaç duydukları araçları sağlamak için dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerinin gelişimini bir bütün olarak ele alır. Özgün metinler, öğrencileri gerçek dünyaya, yüksek ilgiye sahip içeriğe ve akademik dile maruz bırakır. Gerçek metinlere dayalı gerçek hayattaki İngilizceyi öğretir.

Açık beceri eğitimi, etkili dil öğrenimi için temel sağlar. Her düzeyde akademik sınıfta öğrenci başarısı için hayati önem taşıyan becerileri kapsar. Beceriler arasında telaffuz, not alma, gözden geçirme ve tarama, açıklama ekleme ve vurgulama, kategorilere ayırma, çizelgeleri, tabloları ve grafikleri yorumlama, açıklama, bir görüşü destekleme ve daha fazlası yer alır.

Hedeflerimiz aşağıdaki çalışmalar yapılarak ve şartlar sağlanarak gerçekleştirilecektir.

  • Öğrencinin ihtiyacına uygun, kişiye özgü çalışmalar üreterek gelişim sürecini hızlandırır.
  • Her öğrenci kendi seviyesine uygun sorularla karşılaştığı için, çözme şansı ve dolayısıyla çalışma motivasyonu artar.
  • Gelişimi takip eden yapı, öğrenciyi eksik olduğu kısımlara yönlendirerek, gereksiz çalışmaların önüne geçer, hızlı gelişim sağlar.
  • Kişiye özgü işleyiş yapısı sayesinde, öğrencinin etüt vb. çalışmalara olan ihtiyacını azaltır.
  • Öğrencinin, sisteme her yerden girip çalışabilmesi, yollarda kaybedilen zamanın önüne geçer.