DOĞRU STATÜ
TÜBİTAK 2204-A PROJELERİMİZ LİSE SEVİYESİ
Okulumuz, genç bireylerin bilimsel araştırma süreçlerine katılımını teşvik etmek ve yenilikçi fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerine olanak tanımak amacıyla TÜBİTAK 2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na aktif olarak katılmaktadır. Hazırlanan projeler, öğrencilerimizin analitik düşünme, bilimsel yöntem kullanımı ve sosyal farkındalık becerilerini geliştirmeyi hedeflemektedir.
Dijital Oyunların Gençlerin Sosyal Dinamikleri ve İletişim Becerileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Bu proje, dijital oyunların lise çağındaki genç bireylerin sosyal ilişkileri, grup içindeki rollerini üstlenme becerileri ve iletişim dinamikleri üzerindeki etkilerini bilimsel yöntemlerle incelemiştir. Çalışma, dijital oyunların sosyal becerilere olan olumlu ve olumsuz etkilerini kapsamlı bir şekilde analiz ederek, akademik literatüre katkı sunmayı hedeflemiştir.
Dijital Oyunların Lise Öğrencilerinin İngilizce Öğrenimi ve Motivasyonuna Etkileri
Bu projede, dijital oyunların dil öğrenimindeki rolü ve lise öğrencilerinin İngilizce öğrenme motivasyonuna katkıları araştırılmıştır. Proje, oyun tabanlı öğrenme yaklaşımının yenilikçi bir uygulamasını ortaya koyarak, öğrencilerin akademik başarıları üzerinde olumlu etkiler yaratabilecek potansiyel yöntemleri ortaya çıkarmıştır.
Her iki proje de, öğrencilerimizin dijital çağın gerekliliklerine yanıt verebilecek şekilde bilimsel ve akademik becerilerini geliştirmelerine olanak sağlamıştır. Danışman öğretmenlerimizin rehberliğinde yürütülen bu çalışmalar, öğrencilerimizin TÜBİTAK’ın araştırma etiği ve bilimsel mükemmeliyet ilkelerine uygun olarak yenilikçi çözümler üretme kapasitesini desteklemiştir.